søndag 7. oktober 2007

"Frokostspor"

Fann ut at hundane måtte få gå spor i dag og at dei skulle få jobbe litt for frokosten, så tok med meg hunder og frokost og reiste ut i skogen. Eg la spora som vanlig, men brukte fôr i steden for GoBiter i sporet. Spora vart lange, Kenzo sitt nesten 1000m, Eira sitt ca 600m. Mangen vinkler og over asfalt og grusveg, så gleda meg til å gå med begge hundane. Me reiste i Bordalen for å få tida til å gå, så sporet fekk sette seg litt.


Kenzo fann seg ein fantastisk sølepytt..


...og var kjempe fornøy når han fekk grise litt! Tida gjekk altfor fort, og plutselig var det gått over to timer sidan eg la sporene, pleier som oftast å vente ca ein time. Så no var eg litt spent på om dette vart for vanskelig.



Men Eira skuffa ikkje, ho gjekk kjempe bra og jobba veldig godt når ho fekk tap i eit par vinkler. Har ikkje sett mykje taps arbeid med Eira, så det var kjekt å sjå at ho jobber sjølvstendig og systematisk. Eira er veldig glad i mat, så ho syns dette var ein super måte å få servert frokosten på!



Kenzo gjekk og eit bra spor, han har det veldig travelt i begynnelsen, eg har problemer med å holde han igjen, så han hoppa over nokon biter i begynnelsen av sporet. Men så skjerper han seg og går rolig og fint til sporslutt. Han hadde litt problemer over asfalten, der hadde det tydeligvis vore nokon ute på tur, men han kom seg over og fann att sporet i skogen igjen.




Litt vidling i lyngen MÅ han etter at han har funne sporslutt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Härliga bilder! Klart att hundarna kan få jobba för maten ibland! Hoppas ni får en fin hundhöst! =)

Anonym sa...

Herlig, så bra at også Eira er så flink til å gå spor, 600 m er også et rimelig langt spor, men når det er mat inni bildet, så er det jo utrolig hva de gjør for å få det, disse firbeinte;)

Digger bildet med Kenzo som har funnet himmel i en sølepytt.

Heldigvis har snøen tint og idag er det igjen herlig høst vær.

Ha en fin helg Liv, vi snakkes
og du jeg har tenkt litt, og jeg synes du skal melde Eira på i Vikingskipet, alle dommere er forskjellige og Eira er jo så nydelig.

Klem Heidi