torsdag 30. august 2007

Fellesdekk og blodspor


Litt lydighetstrening og ein fellesdekk på dei ny slåtte bakkane før Kenzo fekk gå blodspor. Eira er veldig gira på å trene, vertfall hvis eg har dei "rette" gobitane. Kenzo fekk ein tau stump og dra kamp i belønning, er det som er heilt sjef for han!


Kenzo på sporet!


Eit velfortjent bad etter å ha funne skanken og gått eit kjempe bra spor!

Fornøyd med egen innsats!

Passer på så ikkje Eira nærmer seg, dette vil eg ha for meg sjølv! Sporet var 700m langt og låg over natta i ca 17-18 timer. Fem vinkler, to med blodopphold, blodopphold på rett strekning og sårleie. Kenzo går kjempe bra, blir ikkje trøtt på slutten heller, så eg er veldig spent på lørdag. Håper sporet ikkje regner vekk, er visst meldt dårlig vær...Eg skal vere sporlegger på to spor og, så me skal ikkje gå vårt før litt utpå dagen. Gleder meg!

Ingen kommentarer: