tysdag 29. januar 2008

Endelig på ski igjen

Eg er fremdeles ikkje heilt frisk, så har ikkje gått veldig lange turer i det siste, men i dag måtte eg berre på ski! Hundane hadde og ein del overskudds energi etter ei heil helg i Bergen med småturer. Dei to beinte var på Kent konsert, (som var fantastisk bra!) og vart mykje dilling med andre ting enn hund. Så dei var klar for langtur i dag dei og. Me fekk oss ein fin tur, stort sett oppholdsvær og nesten litt sol på slutten av turen. Etter to timer med trakking i snø kjørte me heimatt, fekk meld i bilen om eg ville vere med Nancy og Lucas på tur, og det ville me jo, sjølv om me ikkje hadde komt oss heimatt ein gong. Det vart rett frå bilen på ny tur, hundane lurte litt når dei ikkje skulle inn i leiligheten, men dei er jo alltid med på tur! Og etter to nye timer med spretting og herjing var det berre for meg å fôre hundane og reise opp på Haugo og male agility hinder som skal brukast på Voss Hundeklubb sitt offisielle agilitystevne i mars. Så no har eg vore mangen timer på beina og det var veldig deilig å sette seg i sofaen. Hundane er også tydelig fornøyd etter denne lange turen dei har vore på i dag, dei søv tungt rundt meg her. Deilig!


Deilig vintervær på fjellet
"Ja, kjem du eller?"
Nydelige snuppa mi!
Deilig med blå himmel!
Dette bildet er ikkje frå idag, men berre for å illustrere kor kosesjuk Eira er; finn eg fram teppet, så får eg ikkje ha det i fred!

Ingen kommentarer: