onsdag 16. januar 2008

Årets første spor og agilitytrening

Merkelig det der at ein syns ein har lite tid, og så gjer ein alt på ein dag, og det går igrunn veldig fint.. I alle fall, me starta dagen med spor. Pølsespor i dag siden eg ikkje har blod i frysen. Det er nesten ikkje snø igjen på Voss, berre is overalt, så ikkje spesielt fint å gå på tur. Då er det kjekt å kunne slite ut hundane på ein anna måte enn å skli rundt på isen. La to ganske lange spor, ca 700m til Eira og Kenzo sitt var enda lenger, sikkert 800m vertfall. Hundane venta spent i bilen, då sporene var lagt var det luftetur. Hundane blir jo elleville når dei skjønner dei skal få gå spor, dei digger det rett og slett! Så når eg slepp dei ut av bilen snuser dei rundt i sikkert fem min. før dei skjønner at dei nok må vente..kjedelige greier. Me rusla rundt i ca ein time før eg satte Kenzo i bilen og Eira fekk på selen. Ho går eit bra spor, veldig nøyen med å få med seg ALLE pølsebitene. Ho gjekk ikkje forbi ein einaste ein, så ho er nøyen i sporet. Vinklane går kjempefint, og ho runderer bra når ho får tap, så ho har tydeligvis skjønt korleis det skal gjerast! Ballen i enden av sporet var ikkje kjekk i det heile tatt, ho er kjempe gira på leiker inne, men når me kjem ut så vil ho berre ha gobiter i steden. Men sånn var Kenzo og, trur ho må lære seg å leike ute...
Kenzo går og bra, men han har det travelt, og går forbi fleire pølsebiter. Eg klarer ikkje holde han igjen heller, på støvler i slaps og regn. Men dei fleste får han med seg, og han blir trøtt på slutten, og då plukker han resten av pølsebitene. Og han er gira på slutten! Drakamp er toppen!
Eg var egentlig komt godt ned i sofaen, men fann ut eg måtte gjere noko så eg ikkje sovna. Det er agility trening i klubben på onsdagar, og me har vore med nokon gonger. Eira liker det kjempegodt, så fann ut eg fekk ta meg ein tur. Var veldig mangen på trening i dag, så blir mykje venting. Men veldig kjekt og. Eira er jo skapt for agility, ho syns det er kjempe gøy, og skjønner veldig fort kva ho skal gjere. Me fekk to økter, og det var såvidt eg fekk ho i bilen i mellom øktene, ho ville inn og trene! Ikkje bilen! Me fekk og ein luftetur med åtte hunder før trening, det har hundane kjempe godt av. Fire tisper og fire hanner spratt lykkelig rundt i skogen, mine hunder har ikkje helst på nokon av dei før, men det gjekk kjempe fint. Utrulig kor mykje enklare alt er når hundane er laus og ein slepp ha dei i band. No ligg hundane gode og trøtte rundt meg her, og kjenner det blir tidlig natta for meg og! :) Ingen bilder i dag, turte ikkje ta med kamera i regnværet..

4 kommentarer:

Anonym sa...

All snö borta?? Ta det försiktigt på isen!! Härligt för hundarna att få spåra lite igen!

Anonym sa...

Heisan Liv

Uff dette har blitt en litt rar vinter dette, vi har jo snø enda, men fortsetter det med mild vær og regn er det vel ikke lenge før det blir bart her også.

Deilig å la hundene få bryne seg litt på spor igjen, det er søren meg så bra trening for de.
Og ja det er sååå artig med ag trening, fart og morro er noe som de fleste hunder synes er topp!!!

Klem Heidi

Anonym sa...

Hei Liv & Eira! Dere har fått en award av meg, ta en titt i bloggen min.. ;)

Anonym sa...

Så flink du er å trene! Her går dagane så fort så det blir helst hundetrening i helgene. Gleder meg til lysare kveldar! :)