måndag 18. februar 2008

Pels stell og bading

Fann ut at Kenzo måtte få seg ein klipp idag, sjølv om han var ganske uenig i at det var nødvendig. Men fekk han opp på kjøkkenbordet og han stod og satt i ro ei god stund, men det er jo temmelig kjedelig og han vart litt utolmodig på slutten. Eg lokka med at han skulle få seg ein badetur i belønning hvis han var flink, trur jo egentlig ikkje han skjønte kva eg sa, men han var vertfall flink etter det. :) Med den enorme pelsen han har så tek det jo litt tid, og når eg skal både holde og klippe med ein hund som ikkje alltid er like samarbeidsvillig så er det ikkje berre lett. Men eg er fornøyd med resultatet likevel, vart bedre enn sist, så øvelse gjer mester!

Er ein del pels som skal av når eg først vaser meg til å klipper...

Men åå så pen han vart!

Eg syns det såg litt kaldt ut med bading, sjølv om det var 8 grader i lufta, men han bryr seg ikkje om det ligg is på vatnet..
Så deilig å bade!
Ein ivrig gutt som håper eg kan kaste ein stein snart?
Halve hunden forsvinn når han bader, pelsen står vanligvis rett ut..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Så fin han vart! Såg skikkelig slank ut ôg når han hadde bada;)

Anonym sa...

Flink du er Liv, Kenzo ble kjempe fin;) Herlige bade bilder.

Klem Heidi

Anonym sa...

OJ, vad mycket pälstussar. Inte visste jag att man klippte en Golden så..(?) Hoppas allt är bra med er!! Mina hundar har inte heller förstånd att låta bli att bada - oavsett väder eller årstid hi hi hi
Tjingeling på er!! =)