måndag 16. juni 2008

Endelig hi-trening!

I går kom me oss endelig på hi-trening. Uten bil så er det ikkje lett å komme seg avgårde, men i helga fekk eg låne bil og då måtte me nytte sjansen til å vere med på trening. Eira satt og hylte i bilen heilt frå me kom fram til det var hennes tur i hiet, så ho var tydelig veldig gira. Ho skjønte fort kva ho skulle gjere, og den frøkna er ikkje akkurat lett skremt, så reven fekk ein del kjeft :D Dei skrytte av Eira desse som kan dette her, så eg gleder meg til å fortsette å trene. Og for å vere første gangen, så syns eg det gjekk veldig bra. Ho ville ikkje innatt i bilen etterpå, men var roligare enn første gongen ho måtte vente. Og etter to turer i hiet var Eira temmelig sliten og sov godt i buret sitt på vegen heim. Så no gleder me oss til neste gong! Av ein eller annan grunn får eg ikkje lov å legge ut bilder, kanskje eg må skifte blogg snart, vore litt tull i det siste...
Hundane har også fått gå spor i helga, noko som gjekk veldig bra for begge to. Men i dag når Eira skulle gå spor, hoppa ein hare framfor oss i sporet, og då ville ho ikkje gå på mitt spor lenger, så eg berre avbraut og satte ho i bilen. Kenzo gjekk veldig bra, og med stor iver, heilt tydelig at han elsker å gå spor!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Artig med hi trening, vi også har planer om å prøve oss litt på hi trening utover høsten, og sportrening blir det også på oss i ny og ne med Eddie og Pia.

Lykke til videre

Mvh Heidi

Ingfrid sa...

Hi-trening er heilt topp!
Gleder meg til å få prøve hundane i helga. :) Kjem du på parson weekend i år?

Anonym sa...

Hej på er!

Att mixa gryt-träning & spår-träning kan ha sina svårigheter.
Been there - done that!
Man belönar jaktlusten ena dagen -
o andra dagen vill man att dom ska
gå på "låtsas-spår" & inte på vilt!
Jag förstår att det försvårar det för hundarna.

Lycka till med fortsatt träning!