tysdag 12. mai 2009

Valpebesøk

Me har vore ein tur til Sotra for å sjå på kjendis valpene. :D Dei har nemlig vore med på Norge Rundt. Dei er no sju veker og skal snart flytte til dei nye familiene sine. Ein utrulig herlig gjeng, er så artig å sjå kor forskjellige dei alle rede er, og utrulig nydelige er dei jo og! Den eine hann valpen minna meg veldig om Kenzo når han var liten, ein liten rakker som stadig var på oppdagelsesferd aleine og bar med seg alt han fann.


Nydelige Fira, mammaen til valpene. Ho har eg lyst å stjele med meg heim :)



Kenzo og Eira var også med, dei fekk lufte seg og bade før eg "kasta meg over" valpene ;)


Kenzo og Oia var dei ivrigaste til å bade


Ambra er ikkje heilt sikker på om ho tørr...


Eira syns det var litt kaldt...



Eira og Ambra tok seg eit gjørme bad i steden...



Ambra og Eira fant tonen



Jippi!




"Leik med meg då!" Eira syns jo ho var litt barnslig...



Eit herlig skue som møtte meg på valperommet! "ME VIL UT!"



To brødre

"Må no vel vere mulig å komme seg over her?"


Jepp! :D





Søtnos!



Denne valpen fulgte etter Eira heile tida...


..."Hei, kor skal du?"




Deilig å få herje i hagen!

1 kommentar:

Ann Kathrin Sveen sa...

Hei!

Kom over link til bloggen din på Fingerprint sine nettsider. Hentet valp derfra forrige torsdag, og Lise fortalte at min Anton er han du skriver at minnet deg om Kenzo! :)
Kjempefine bilder du har tatt av valpene!

Hilsen Ann Kathrin i Valdres