onsdag 26. november 2008

Endelig kamera med på tur

I helga var det nydelig vintervær, og sjølv om det var temmelig kaldt på fingrane å ha med kamera, så måtte eg ta litt bilder av dei nydelige hundane våre!


Kajsa klar for tur


Kenzo tøyser seg i snøen


Utrulig deilig å rulle seg...


...men kan posere fint og! :D


Alle jakt etter den flygende tallerkenen...


...utrulig nok Kenzo som var raskast denne gongen, dette er virkelig favoritt leika hans!


Fine jentene koser seg på skogsveien


"Skal du ikkje kaste ei kongle til meg?"


Litt oppstilling og posering høyrer med når eg først drar med meg kamera på tur..."Hallo!?? sjå på meg då!"


Det var litt bedre! ;) Kenzo rikker ikkje på posituren sin :D


Vakkert vinterlandskap


Snart heime igjen...

'
...Kajsa skjønner ikkje heilt dette med denne fotograferinga, er jo kjedelig å sitte i ro!


Ho står og prater ved siden av meg i steden :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Herlige bilder Liv, synd dere ikke var i Vikingskipet, men skjønner at du har det travelt med skole og greier, lykke til med eksamener og klem til hundene;)