måndag 22. juni 2009

Endelig sommerferie!

Etter ein veldig lang vår er det endelig sommerferie! Eksamen er overstått og no er det fri i to mnd. Så på den første søndagen med fri på leeenge, var eg ikkje i tvil om kva eg skulle bruke dagen til! Sol var det og, så då bar det til fjels!


Er enda ein del snø igjen i fjellet, har ikkje vore mange dager med sommer temperatur så snø fonnene var mange på turen, til hundenes store glede!


Vidling!



Her rusjer dei nedover mens dei leiker :D


"Me skal vel ikkje gå videre enda? Her er jo SNØ!"



Fotomodellen Eira :)


Eg kan dette med oppstilling og posering ;)


Me hadde ein god pause ved ei elv, der fekk hundane bade og kose seg lenge. Begge er veldig glad i å bade, og ikkje minst dukke etter steiner.


Kjempefornøyd med fangsten


Eira skal ikkje vere dårligere enn storebror..


..blubb blubb :D





Veldig viktig at steinen er stor og tung ;)


Såå stolt!


"Skal du ikkje kaste til meg?"


"Eg kan sitte fint og eg!"


Neste pause ved eit lite tjødn der eg bada i fjor i mai, men frista ikkje i år, enda me er i slutten av juni, veldig kaldt! Trur ikkje det er eg som er blitt pysete...


"Kan me ikkje vere her litt til?" Ser heilt sjokkert på meg når eg vil gå videre..


Til slutt eit bilde av det siste tilskuddet på Lunde, tre dager gammal på bildet, utrulig at dei kjem seg så fort på beina! Skal bli spannande å følge med denne vesle hoppa framover

Ingen kommentarer: