søndag 30. september 2007

2 x 1 JK, 1JKK, HP på Eira i helga!

Eira har vore på utstilling i Bergen, og fekk 1 JK, 1JKK med HP begge dagar. Hallen me var i var visst kjempe ekkel, så øyrene til Eira stod rett ut og låg bakover mesteparten av tida. Dette fekk me sjølvsagt bemerka på kritikken...Utenfor hallen og i bilen låg øyrene kjempefint! Typisk! Men er fornøyd eg, ho er enda ung, og kan bli enda litt meir voksen i kroppen. Valpete, var og eit ord dommeren brukte i dag, ikkje så rart, Eira spratt rundt i ringen i dag..Me har "glømt" å trene utstilling sidan i sommer, og det merka eg godt.. Har vore mykje i skogen i det siste..Og så må ho få tykkere hud, skulle gjerne visst korleis ein får til det! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisan, gratulerer så mye med bra resultater på herlige Eira, tykkere hud, hmmm den har jeg aldri hørt før, så dessverre kan jeg ikke hjelpe deg med den. Altså det eneste jeg kan komma på er at parson er en hi hund og en skal kunne ta et godt tak med slapp hud over ryggen, det er liksom en forsvar hvis reven eller grevlingen tar tak i hunden nedi hiet, skal den ikke kunne bite på noe vitalt. Men tykkere hud, nei det høres rart ut.
Ja ja en skal vel ikke skjønne alt heller.