onsdag 12. september 2007

Kenzo klipp ogEira får "nytt" dekken


Klipping av Kenzo er ikkje alltid like enkelt..Han skal helst ligge eller vertfall sitte og lene hovudet sitt på meg, så då går det tregt, men hvis eg blir litt sint og sur så står han fint ei stund. Var litt spennande å følge med ut vinduet på alle som gjekk forbid, så han glømte litt kor kjedelig han syns det er. Klipte i over ein time, og kunne sikkert klipt litt til, han harenormt med pels!


Vart litt ryddigare i pelsen etter ein klipp, litt hakkete blir det jo alltid, eg er ikkje så god på dette her, men øvelse gjer mester!


Eg hadde ein gong ei gamal oilskin jakke...og no er den klipt opp og blitt nytt dekken til Eira! Var mykje enklare enn eg hadde trudd det skulle vere, einaste som mangler no er ein strikk under magen, så er det klar til bruk. Eira er ikkje like begeistra..ho liker nemlig ikkje å ha dekken på, kan plutselig ikkje gå når eg tek det på. Merkelig det der..


Berre eg får ein strikk under magen, så heng det nok på trur eg. Hvis ho våger å gå med det i det heile tatt då...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej på er! Varit inne o kikat runt lite i er blogg! Vilken fin oljerock Eira får (men hon ser som sagt inte ut att gilla den så mkt.. *fniss*)